петък, 7 май 2010 г.

Blog Award

Днес, когато проверявах имам ли нови коментари видях, че имам коментар от Fern в който пише, че ми е приготвила нещо в своя блог. Бях изключително изненадана като разбрах, че тя ми е приготвила блог награда, тя се казва: You're Going Places Award.
Fern, благодаря ти изключително много, за мен е чест да получа награда точно от теб. Аз много харесавам творенията на Fern, ако желаете посетете блога й, за да видите какви красоти прави тя.

Условията свързани с наградата са:
1) Да сложа обратен линк към човека, който ме е наградил
2) Да кажа къде бих искала да съм след 10 години
3) Да дам тази награда на 10 невероятни блога

Първото условие съм го направила, третото след малко ще го направя, но по отношение на второто имам проблем :)

Къде ли ще бъда след 10 години - мога само да предполагам, защото нямам никаква представа, за това ще кажа какво ми се иска да е след 10 години.
След 10 години ми се иска да живея в Пловдив, да съм щастливо омъжена, да имам 1-2 здрави дечица дай Боже, да се занимавам с това което ми харесва и ми доставя удоволствие.

А сега трябва да наградя 10 блога, нека това да са блоговете на:

1) Рачето
2) Нана
3) Светлето
4)
Течето
5) Нели
6) Кари
7) Нети
8)
Миленка
9) Рали
10) Гери
11) Грета
12) Теди


Съжалявам, но трябва да са само 10, иначе бих наградила всички ви :)

9 коментара:

~Gery~ каза...

Благодаря ти, Рени!
За съжаление аз наистина не съм голям фен на наградите, които се разменят по блоговете, най-вече защото за мен един искрен коментар е много по-ценен.
Затова и не предадох нататък нито една наградка, която съм получила, но поне се постарах да благодаря за желанието да бъде награден именно моя блог.
Надявам се да не те разочаровам с това, което казах..
Много гуш! :)

Irena каза...

Няма проблем. Аз също не съм техен голям фен, но какво да правя, предавам щафетата и това е :)
Много гуш и за теб :)

Creative каза...

Благодаря, Рени! :)

Irena каза...

Моля :)

Milena каза...

Рени,благодаря ти!Много мило от твоя страна:)
Не знам със сигурност дали ще наградя 10 блога,че нали се сещаш какво награждаване падна преди време,но обезателно ще се похваля в най-скоро време.
Хубави почивни дни ти пожелавам:)

Irena каза...

Хубави почивни дни на теб и на всички които четат :)

Chiges каза...

Благодаря ти за наградата, Рени :).

Irena каза...

Няма за какво, Теди :)

Анонимен каза...

[url=http://casodex-bicalutamide.webs.com/]Bicalutamide buy
[/url] cheannach Casodex
purchase Casodex online
acheter Bicalutamide

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...