понеделник, 22 март 2010 г.

Sunshine award


Здравейте, днес получих наградата Sunshine award от една много талантлива дама наречена Flaviana, за което много й благодаря.
За мен е голяма чест да получа тази награда, тъй като съм от скоро в Блог светът и все още навлизам в дебрите на правенето на картички.

Сега според правилата аз трябва да:
1) публикувам наградата в блога си
2) номинирам 12 дами от тези, които следят блога ми
3) уведомявам тази от тях която е спечелила наградата
4) да кажа кой ме е наградил

И така номинираните са:
1) Рачето
2) Нана
3) Светлето
4) Биляна
5) Нели
6) Кари
7) Нети
8) Милена
9) Рали
10) Гери
11) Грета
12) Теди

Тъй като харесвам творенията на всички ви и не мога да определя коя точно от вас да спечели, затова реших, че всички вие трябва да спечелите наградата!
Благодаря ви за прекасните неща, които творите и с които ни радвате!
Продължавайте да творите все така всеотдайно!

2 коментара:

Анонимен каза...

Трябва да проверя:)

Irena каза...

Кой и какво ще проверява, нямам представа?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...