четвъртък, 1 декември 2011 г.

Коледни картички 2011/Christmas cards 2011

Здравейте, ето ме и мен след доста време отсъствие.
Така ме е завъртял работния ден и учебният уикенд, че нямам време за много творене и публикуване.
Да не говорим, че редовно се чудя кой ден сме, тъй като вече дните почти са ми се слели.
Както и да е, няма да ви отекчавам с моите всекидневни грижи.
Ще ви покажа първите, надявам се от много, Коледни картички.
Тези картички ги направих сигурно преди 10 дни, но нямах фотоапарат, а след като ми заеха такъв, пък не остана време, до сега, да ги покажа.
Ако ви е интересно фигурките на първите 3 картички от какво са направени, ще ви кажа, те са от бирен картон върху който съм залепила мотиви от салфетки.
Получиха се доста семпли, но аз пък точно такива ги харесвам.
Надявам се и на вас да ви допаднат.
И сега накрая да ви покажа първата си кутийка направена по урока на Двете Елши:
 Желая ви всичко най-добро!

2 коментара:

Miss Emerald каза...

Много стилни коледни картички! Хареса ми и идеята с картона и салфетките! А кутийката е просто страхотна!

Ivolina каза...

Много хубави коледни картички. Чудесна кутийка.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...