сряда, 3 август 2016 г.

Моминско парти / Bachelorette party

   За пръв път ми се наложи преди 2-3 седмици да се занимавам с подготовката на моминско парти. Задачките ми бяха няколко: чаши за всяко момиче, тениски, лента за булката, було, бутониери за ръцете, надпис за стената, албум със снимки и пожелания от момичетата. 
  Времето ми уж беше достатъчно, но се оказа, че не съм сметнала правилно.
  За самото парти успях да направя всичко без албума, той беше започнат, но в уреченото време нямаше нито корица, нито кутия и добавени други детайли.
  Сега ще ви покажа останалите неща, а албума може би някой ден, тъй като в момента нямам негови снимки.
Ще започна с булото на бъдещата булка:
Това пък са бутониерите за ръка:
 Купих 11 бели тениски, боя, направих си шаблон и започна изписването на надписите:
 Това са чашите, които подготвих за всички момичета:
 На всяка чаша изписах името на конкретното момиче:
Направих надпис с интересен шрифт, който залепих за лента, за да може да се завърже и сложи на стената:
Сега ми се струва, че малко неща съм направила, но повярвайте ми в дните, когато ги правех ми се струваха много повече :)

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...