петък, 18 март 2016 г.

Семеен албум със снимки / Family photo album

  Това е едно албумче със сравнително дълга история. Започнах да го правя миналагата година с идеята в началото на юли да го подаря за рожденният ден на моята приятелка. Да обаче покрай поръчките албумчето остана на заден план, като нещо което не ми е толкова спешно.
  И така лятото мина, дойде есента, а след нея и зимата. Реших при възможност да го довърша и за Коледа да го изпратя. Да ама не. И така след едно месечна почивка от към поръчки и творчески занимания, имах гореща нужда от размърдване на пръстите. Най-сетне седнах да направя албумчето, чиято основа ме чакаше търпеливо повече от половин година.
  Има няма за два дни по 4-5 часа работа и се получи ето това много мило на сърцето ми албумче:
А така изглежда албумчето в своята кутия:
С много желание и любов го изработих, и съм доволна от резултата, макар и да имам някои забележки, но те са си за мен и ще ги имам за в бъдеще.

1 коментар:

krechi каза...

Прекрасен албум си направила, Рени! Харесва ми как си комбинирала хартиите и снимките!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...