неделя, 1 март 2015 г.

Мартенички 2015 / Martenici

И тази година по традиция на днешният ден отбелязваме деня на баба Марта.
Аз започнах да се готвя за него преди повече месец, но в крайна сметка пак в последният момент се наложи да правя мартеници. 
Част от мартеничките ми се продаваха благодарение на две момичета пред пощата в Пловдив. А другата част естесвено беше предвидена за подаръци.
Направих както от предишните ми модели, така и няколко нови, който сега ще ви покажа.
Това са брошки цветя от сатенена панделка с копче по средата:
Направих и пръстенчета с такива цветенца:
Тази година ми хрумна да сложа от моите плетени цветенца върху диадеми и смея да кажа, че бяха харесани (снимката е от сергийката, на която се продаваха мартениците, само двете диадеми са мои, останалите неща, които се виждат не съм ги правила аз): 
А този мечо направих за един малък сладур:
Толкова за таз годишният 1-ви март, догодина надявам се да имам вдъхновение за нови моделчета.

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...