понеделник, 8 декември 2014 г.

Папка за рецепти / Folder for recipes

   Наскоро почти нищо не съм правила, тъй като отново ме завъртя ежедневието. Преди два дни беше Никулден, а аз имам близка, която е именничка.
Идеята за подаръка й ми се въртеше от няколко седмици в главата, но естествено в последния момент я реализирах.
Тъй като жената често си принтира рецепти от интернет, ми се искаше да си има папка, където да си ги прибира.
Закупих една папка с твърди корици и ринг-механизъм  вътре за закрепяне на листите.
Облякох кориците с дизайнерска хартия и украсих семпло корицата.
 Сладкишите на престилката са купени.
Вътре залепих два бели картона, за да прикрия облицовката на папката.
Надявам се тази папка да събере много вкусни рецепти.

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...