вторник, 10 юни 2014 г.

Книжка с пожелания / Book of wishes

    Преди около две седмици получих поръчка за книжка с пожелания за първа годишнина от сватба.
   Имах няколко дни за изпълнение на поръчката, казаха ми да включа синия цвят при изработката и ми изпратиха няколко много добри кадъра от сватбата, които трябваше да използвам при направата на книжката. Уточнихме и пожеланията, които да сложа вътре и вече нямах извинения да не я започна.
   Страниците на книжката са общо десет, а размерите им са 10,5 х 10,5 см. Корицата  я направих 11 х 11 см. Направих и кутийка специално за книжката, естествено в тон с нея.
    Аз лично съм много доволна от крайния резултат. Според мен стана по-добра от предишните книжки, които бях правила, може би заради страхотните снимки на съпрузите.

2 коментара:

Hristovica каза...

Леле, много е хубава. Може към октомври и аз да ти поръчам такава за годишнината на нашите кумци :о)

Slavka; e-mail: sisimoni9@abv.bg каза...

Браво! Много сполучливо, чудесна изработка!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...