събота, 12 април 2014 г.

Пролетен таг No 1/Spring tag No 1

   Ем беше организирала размяна на Пролетни тагове. Аз се бях записала с мисълта, че ще се включа в нея. 
Започнах да правя един таг и даже мислех в последствие да има и втори. 
   Крайният срок за изпращане наближаваше, а аз бях още до никъде с направата дори на първия.
   Реших, че няма да успея да го направя навреме и е по-добре да се откажа от идеята да участвам в размяната.
   Довърших тага и го изпратих на моята приятелка Ади, за да й честитя настъпилата Пролет
Така изглежда тага от другата му страна:
Все пак и втори таг имаше, него ще го видите в следващата публикация.
С този таг ще участвам в предизвикателството на  Creative Card Crew, което е на тема Пролет и в предизвикателството на TokBobok, на тема Изчистена картичка.

For English, please use Google translate (on the top right of the blog page)!

2 коментара:

Dwie lewe rączki каза...

Beautiful tag. Thanks for joining our spring challenge at Creative Card Crew!
Hugs, Yvonne

Toni каза...

Много свежо тагче. Жалко, че не успя да се включиш в размяната на Ем. И аз нещо се замотах и чак накрая направих набързо три тага :). Но съм сигурна, че Ади е оценила жеста :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...