събота, 25 февруари 2012 г.

Bookmarks

Здравейте, 
аз пак малко се поизгубих от блогърските среди.
Имам неща за показване, но все не остава време.
А може би просто прекалено се развявам и си губя времето.
 Днес ще ви покажа няколко разделители за книги, които правих преди почти 2 месеца.
 Както се вижда, те са съвсем семплички и изчистени, но пък аз такива ги харесвам.
Подготвила съм да си направя един разделител и на мен (представете си аз нямам такъв), но все не му остава ред. Така че за сега ще продължавам да използвам всякакви други листчета и  календарчета за отбелязване (направо ме е срам да си го призная).
Желая ви хубав остатък от почивните дни! 

P.S: Снощи след като публикувах книгоразделителите Ади, ми каза за това, че Тони (Miss Emerald) е дала предизвикателство на тема Книгоразделител и аз реших да се включа със своите скромни книгоразделители. 
Тъй като условието е да участвам с един проект, избирам това да бъде първия книгоразделител в синьо-червената гама.

7 коментара:

Miss Emerald каза...

Иренка, разби ме! Като видях първия казах "Уау", при втория - "Оооо", при третия вече възгласа беше "Ехааа" (супер свежа комбинация)и нататъка просто продължих в този дух! Може да са семпли, но пък са страшно добре подбрани и съчетани цветово и носят много приятни емоции.
Радвам се и ти благодаря, че се включи в моето Предизвикателство №4!
Само ще те помоля да уточниш с коя точно от тези красоти участваш, защото по принцип условието е един проект. Аз лично много трудно бих избрала, надявам се на теб да ти е по-лесно!

Lionelsa каза...

Първият така ме грабна с тези красиви шарки и цветове. Много "ориент" излъчване има, а това ми е слабост:-)

Hristovica каза...

Ренка, страхотни са! Стискам палци за предизвикателството!:о)

Miss Emerald каза...

Иренка, видях кой си избрала. Както се казва чудесен избор! Аз лично и сега ги прегледах и определено си имам и още един фаворит!

Miss Emerald каза...

Ох, който много бърза, дописва! Ако трябваше аз да избирам все още сигурно щях да умувам!

Donika каза...

Рени много са хубави книгоразделителитеи са типично в твой стил изчистени и много нежни!

супермаркет каза...

Чудесни са и много свежи както всичките ти творения. Може да звучи малко глупаво, но имам страст към книгоразделителите. Тази ми страст е породена от факта, че много обичам да чета и то по няколко книги наведнъж, та неминавам само с един книгоразделител :) Определено и на мен първият най-много ми хареса. Но с удоволствие бих ползвала всичките без изключение :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...