петък, 21 октомври 2011 г.

Картички с животни / Zoo Paradise

Здравейте :)
Днес ще ви представя картички с домашни любимци.
Тези картички са ми поръчка от магазин "Зоо Рай" (гр. Пловдив, ул. Гладстон 66).
Идеята е ако някой купи животинче за подарък, да може да подари и подходяща картичка.
Модела на картичките е съвсем семпъл, но пък смятам че е подходящ.
Част от картинките са намерени от интернет, а другата част са от този страхотен сайт за безплатни дигитални печати.
Желая ви хубави почивни дни!

4 коментара:

Lionelsa каза...

Не знам, дали заради котенцето или червения цвят, но първата картичка най-много ми харесва :-)

Miss Emerald каза...

Ох, на мен пък всичките ми станаха толкова симпатични! Чудесни са, както и самата идея! Ще бъде много хубаво, когато подаряваш на някой животинче да прибавиш и съвсем тематична картичка!

Em каза...

Много обичам сартички с животни, толкова са милички! А твоето наистина е цяла зоологическа градина! Чудесни са!

Cvety каза...

Идеята на магазина е много добра, картичките пък са много сладки, всички са готини, но морското свинче най ме впечатли, може би защото не бях виждала досега печат със свинче :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...