вторник, 13 април 2010 г.

Още една наградка


Докато се чудех кой да наградя с едната награда се оказа, че други 2 талантливи дами са наградили блогът ми.

Това са Ади и Течето, на които много благодаря за оказаната чест!

Всеки, който получи тази награда (поне първия път) трябва да изброи 10 неща, които го правят щастлив, 5 неща които другите не знаят за него и да награди 5 блога.

И така щастлива съм когато:

1) обичам и се чувствам обичана

2) виждам усмивки по лицата на хората около мен

3) зарадвам някого

4) бъда приятно изненадана

5) съм доволна от постигнатото

6) творя

7) времето е приятно и съм навън

8) слушам хубава музика

9) ми се случи нещо хубаво

10) ме ценят

5 неща, които другите незнаят за мен:

1) Когато бях малка исках да стана художничка и за това се подписвах под всяка моя рисунка с худ. и някакъв измислен мой детски подпис

2) Скоро приключвам със следването си в областта на Компютърните системи и технологии. Нещото което може би незнаете е, че това не е област в която имам желание да се занимавам, но все пак реших да си го довърша до края.

3) Доста се чудя преди да взема някакво решение, което смятам, че ми е доста слаба страна. За това казвам, че в мен живеят трима човека, единия казва : Да, другия : Не, а третия : Незнам.

4) Иска ми се да съм в добри отношения със всички и всички да ме уважават

5) Искам да знам какво искам, защото често ми се случва да знам какво Не искам, а не какво точно искам

Петте блога, които искам да наградя са на следните дами:

1) Светлето

2) Рали

3) Ем

4) Ели

5) Рачето


8 коментара:

арт_мама каза...

Благодаря ти за наградата и за това, че винаги намиращ време да кажеш по някоя дума за моите неща! Благодаря и за банерчето на Врани Неразбрани, което си поставила в блога си! Гуш!

Irena каза...

Моля, моля, но няма за какво толкова да ми благодариш :)
Както аз обичам да виждам, че другите посещават блога ми и харесват нещата ми, така и другите обичат, за това се старая да намирам време за писане на коментари, дори и да са по-късички понякога.
(Прегръдка)

Маги каза...

Много благодаря за наградата! Много приятно ме изненада. :)

Irena каза...

Е, радвам се :)

Creative каза...

Много ти благодаря за наградата! Наистина е много приятно чувството, че това, което правиш докосва по някакъв начин другите. :)

Irena каза...

Определено е така :)

Em каза...

Много благодаря за наградата! Наистина ме трогна!

Irena каза...

Радвам се, Ем :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...